Apr 17, 2012

Paper Lantern at Mini Dais

Views

Puas hati tengok hasil sendiri
walau pun nampak macam sedikit budak2
huhuhu

nampak tak paper lantern tepi-tepi tu?

hari tu kakak Nisa ada mintak
Nisa tak bagi
nak simpan kata nya..huhu

tapi ada sorang jiran rapat kt kampung
mintak tolong belikan kat Petaling Street
nak hias bilik anak daranya
yang dah macam anak sedara Nisa sendiri
sebab dia panggil Nisa pun Maksu,
Nisa offer ambik je Nisa punya tu yang tinggal kat kampung

pesan kat mak, nanti kalau orang dtg tanya pasal paper lantern tu,
bagi lah...
pastu tanya mak, nak bagi ke nak jual?
mak cakap...bagi je la........

jadi nya Nisa bagi je kat Jiran tersebut...

err....adik beradik vs Jiran rapat
cemane ni leh berkira dengan kakak sendiri ni...huhu

10 comments:

  1. sy xnk beli..tp nk buat..haha..kedekutkn sy..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. awk hebat....=) sy tak mampu...huhu

      Delete
    2. ala nisa..mane hebat...xjd pun lagi..
      hehe..sy kedekut...budget ciput...tp impian mcm org kaya..haha..
      tu pasal masih pk nk buat pakai pe..hehe..sbb nk gune byk..hehe..
      angan2 jelah tu seme..hehe...

      Delete
  2. Cantikla Nisa. Kreatif. Saya suka sanagt dengan hiasan bunga kipas tu.Cantik!

    ReplyDelete
  3. nice combination color nisa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...hanya mencuba apa yang suka...=)

      Delete
  4. dear..
    leh kasi tau suria...guna pelekat pe ...tuk lekat paper wheel tu..kt kain background tuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisa guna jarum...=)
      pstu ada jgk yg jahit..

      Delete
  5. nisa amik order ruffle tue kan..leh email kt lebly x?

    gegurl46@gmail.com

    maceh nisaaa~!!

    ReplyDelete

Terima kasih memberi sokongan..=)