May 19, 2012

HB's order, 3rd

Views
Hye!~ Quick updated

salam Sabtu yang Tak indahhh
hehehehe
(sebab Nisa keje ari ni)

Meh tengok, tempahan HB yang ketiga
kaler Tekois + Pink
ada lagi satu order kaler camni jugak
tapi yang tu masih proses menyiapkan kolar

alhamdulillah
setel 3rd order
boleh sambung 4th dan 5th order lak
kaler tekois+pink
dan Krim pink

dan juga 
Peach Orange...

tak sabar nak buat kaler lain pulak....
(^_^)v

nak mula buat liat
bila dah buat, tak reti nak benti...huhu

6 comments:

  1. dah boleh jadi usahawan,nisa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkehkeh..amboih..tapi dah nak letak jawatan ni..=P
      tak larat dah nak buat banyak2..hhehe

      Delete
  2. Replies
    1. haah..organza..chiffon...impak kembang dia terbaik...tapi kena bnyk bersabar lah..kain lembut kan..hehe

      Delete
    2. betol3..
      ritu penah try buat guna organza...
      stress betol..
      t'baek laa Nisa ada daya kesabaran yg tinggi

      Delete
  3. yang nie cantik!! kite pon ngah try nak wat bunga camni! =)

    ReplyDelete

Terima kasih memberi sokongan..=)