Jun 30, 2012

Kuning - Cantik Menarik Tertarik!~

Views

saya rasa saya jatuh cinta dengan warna camni
serius!~
sukaaaaaaaa

baju untuk Nikah dah ada, 
baju untuk resepsi rasa tak nak warna camni
rasa-rasa buat baju untuk bertandang,
okey jugak kan?

oh, saya tak tau, 
tapi saya rasa saya bukan jenis orang yang mengikut peredaran zaman
huhu..
kiranya, lantak nye la pengantin zaman saya kawin nanti in warna apa
tapi saya, nak warna yang mencairkan hati saya
ehehehe..eleh cakap je lebih awal2 ni
nanti2, ada yang tangkap muat je
kan ?

tapi untuk masa ni
saya sangat suka ini warna
SUKA!~

4 comments:

  1. Nice sebenarnya nisa kuning.menyerlah nnti.sarah pon awalnya teringgin kuning tp x pdn dgn warna kulit tunang plak.hee.afew kwn sarah pernah pakai kuning.sgt cantik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan sarah..
      suka nya...tapi tunang kata, tak masuk ngan kulit dia jugak...
      ='(

      Delete
  2. dya pn suke kaler kuning..but x thu en.tunang agree k tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu...cube la tanya dlu,kot nye agree....=)

      Delete

Terima kasih memberi sokongan..=)