Jun 22, 2012

Photobook in Progress

Views
Hai!~
Assalamualaikum

dah jam 12.30malam!~
dah tengah malam?
oh tidak tidak!~ harus tidur..huhu
dah lama tak tidur lewat...
jadi gini lak Nisa...

nak tengok progress photobook Nisa tak?
tak nak ke?
oh takpe...Nisa kongsi kan je...hehe

progress baru je 20% siap
bila la pulak leh siap kan lagi 80% tu..
lambat bona...
dah siap kene bebl ngan kawan Nisa dah
sebab asyik bagi alasan tak reti nak susun gamba
kawan nisa cakap
'nak susun gambar je tak kan tak reti, nak kene ketuk ngan aku ke??'
haha..garang bakal mak nih!~

dah dia kata nak susun2 je kan
hamik....Nisa susun je...
lain2 page?
nanti tunggu dah siap print eh

TAK SABAR!~

4 comments:

  1. Replies
    1. TAK SIAP LAGI....HUHUHU TLG CAH...=p

      Delete
  2. i punye da siap..tp xtgk lg sebab pos ke kampung ritu..next week br nk tgk

    ReplyDelete
  3. TQAH buat ngan flippix gak ke....jeles!~ kte tak siap2...huhu

    ReplyDelete

Terima kasih memberi sokongan..=)