Feb 26, 2015

New chapter.

Views
assalamualaikum...

Ya Allah..
lama nya dah tak menjengah sini..

Bila anak dah tidur nyenyak, baru ada mood nak buka blog
dan niat nak sambung lagi blogger.

tapi memang perlu tukar header.

sebab sekarang nak menulis cerita2 my real life
hehehe

seronok rasa nak kongsi macam mana saya handle keluarga kecil saya
dengan bisnes kecik2 buat masa terluang
target saya untuk bayar bil2 rumah,
dan harap mampu tolong ekonomi suami walaupun saya tidak bermajikan.

hidup ni rasa macam roller coaster
adakalanya saya rasa senangggggg sangat
ada masa juga rasa susahhhhh nya ya amat

tapi bila dapat menempuh kesusahan tu lah yang paling syok.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Terima kasih memberi sokongan..=)