Mar 6, 2012

Idea - hantaran

Views
hai!
assalamualaikum

teka ini untuk apa?
hehe..agak nya mesti dah nampak bayangan kan?
untuk bekas hantaran

sebenar nya Nisa prefer untuk guna semua benda
yang praktikal selepas majlis
tak membazir nak membeli dan mengguna kan

tapi, macam selalu Nisa ingatkan diri sendiri
kita hanya mampu merancang
Tuhan yang lebih menentukan, bukan?
(^_^)

plan asal hantaran dari pihak Nisa nak guna kan pinggan
tapi sebab ada masalh2 yang susah nak hadapi
Nisa pilih jalan mudah
D-I-Y sahaja
bekas macam gambaran Nisa ni mungkin Nisa akan buat sendiri
tapi tak tau lah jadi ke tak
harap2 menjadi..=)
material yang akan digunakan nanti mungkin kitar semula barang yang dah ada je
tapi tak pasti lagi,
cuma dalam gambaran Nisa
barang yang nak digunakan dah ada,
cuma takut tak sesuai
harap2 sempat nak siapkan sebelum Jumaat ni
dah nak pos balik dah ni...

pilihan warna hanya dua
hitam atau putih.

meh kita tengok gambaran kat bawah kalau ada bunga pulak
ini hanya contoh je la..
putih
hitam

menjadi atau tidak
nanti akan diupdate..hehe

tapi..
doakan Nisa ye...
kuat semangat mengkreatifkan jari dan tangan..

(^_^)v

4 comments:

  1. oh..cepat la sket update..dah jd ke x..xsbr nk melihat

    ReplyDelete

Terima kasih memberi sokongan..=)