May 29, 2012

5th HB's Order

Views
hai hai!~
(^_^)v

Assalamualaikum..
tak jawab Dosa...jawab Sayang....=P hihi

alhamdulillah..
HB ni dah selamat sampai pada pemunya..
yang yang kawen hujung minggu ni

dah tak guna design button
sebab nak mencuba guna pearl pulak
=)

walaupun....
orang lain dah siap buat Pearl HB terus kan?
contoh macam  cik Soulmate dan cik Sharz
mereka sangat hebat!~
(double thumb up!~)

gigih kot nak memintal pearl2 tersebut
Nisa ada tengok tutorial nya
dan Nisa pun pernah terlintas nak buat
tapi lupa kan niat sebab tau diri ini tak segigih mereka..huhu

tapi takpe lah
Nisa penuhi niat Nisa untuk guna pearl camni pulak
atas alasan lain jugak adalah,
sebab Nisa berpindah dan Nisa tak biasa lagi untuk mencari material HB Nisa kat cni..

Alhamdulillah..
untuk masa ni
dah takde tempahan HB yang tertunggak
melainkan dua lagi tempahan HB yang perlu disiapkan sehingga dpt comformation dari tuan badan...

nah!~
Nisa bagi tengok gambar
hehe..

theme : Soft Peach + Orange
kaler gambar ni bertambah oren sebab lampu dalam bilik ni memang kaler oren..hhuhu..maaf kan saye..=)


5 comments:

  1. amek mood romantik eh duk bilik ada lampu kaler oren....
    hehe

    ReplyDelete
  2. Cntik nisa...hehe...
    Like too...
    Romantik gtu ek

    ReplyDelete

Terima kasih memberi sokongan..=)